WYSYŁKA I DOSTAWA

  1. Forma i obszar dostawy

Klienci sklepu Eko-Instal mogą wybierać z pośród następujących formdostawy:

    • Przesyłka kurierska
    • Odbiór w paczkomacie
    • Odbiór w punkcie DHL Parcel

W przypadku preferowania innej formy dostawy prosimy o kontakt pod adresem mailowym: biuro@eko-instal.ik.pl.

Towary zamówione na stronie Eko-Instal dostarczane są tylko i wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  1. Partnerzy logistyczni

Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w godz. 8:00-20:00 od poniedziałku do piątku.

W przypadku odbioru zamówienia w punkcie DHL, lokalizację dogodnego punktu odbioru można znaleźć pod linkiem:

https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-ciebie/odbior/punkt.html

PEKAES przesyłki drobnicowe dostarcza nawet w 24 godziny na terenie całej Polski, dzięki efektywnie działającej sieci drobnicowej opartej na optymalnie zlokalizowanych 20 terminalach.

Klienci naszego sklepu mogą odebrać swoje zamówienie w ponad 6000 paczkomatów na terenie naszego kraju. Instrukcja odbioru paczek znajduje się w linku poniżej:

https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

Na odbiór paczki z paczkomatu Klienci mają 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.

Lider kompleksowych rozwiązań logistycznych w Polsce.Dystrybucję przesyłek drobnicowych organizują w oparciu o własną sieć 17 nowoczesnych terminali i 250 nocnych połączeń liniowych. Zapewniają dostawy w 24 h na terenie całego kraju.

  1. Czas dostarczenia przesyłki

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na profilu Klienta.

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę.

W przypadku zamówienia produktów oznaczonych w dostępności statusem „od ręki” zamówienie zostanie zrealizowane na następny dzień roboczy, pod warunkiem jego złożenia w dniu roboczym do godz. 12:00.

  1. Koszt wysyłki

Koszt wysyłki towarów uzależniony jest od ich łącznej objętości i wagi. Koszt dostawy może zostać powiększony w przypadku zamówienia w opcji za pobraniem. Widoczny jest podczas składania zamówienia i w jego podsumowaniu.

  1. Problem z otrzymaniem zamówienia

W przypadku problemu z otrzymaniem zamówionego towaru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem mailowym: biuro@eko-instal.ik.pl.

Jeśli kurierowi nie uda się dostarczyć zamówienia za pierwszym razem, podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i stamtąd zostaje odesłana do sklepu Eko-Instal.

W sytuacji, gdy doręczona przesyłka jest uszkodzona, należy dokładnie sprawdzić przy pracowniku firmy kurierskiej, czy zawartość jest nienaruszona. Jeżeli towar jest uszkodzony, należy postępować zgodnie z instrukcjami opisanymi w zakładce Reklamacje i zwroty.

Back to Top